Sıkça Sorulan Sorular

  1. Nasıl sipariş verebilirim?
  2. pixers.com.tr mağazasında hangi ödeme yöntemleri geçerli?
  3. Kapıda ödeme yapmak mümkün mü?
  4. Siparişler ne kadar sürede gerçekleştiriliyor? Gönderi ücreti ne kadar?
  5. Gelen paket hasarlıysa ne yapmalıyım?
  6. Memnun kalmazsam siparişi iade edebilir miyim?
  7. Pixers sitesinde mevcut olan formatlardan farklı bir formatta, kişisel olarak değiştirilmiş bir sipariş verebilir miyim?
  8. Fotoğrafların kesilmesi, renklerde değişiklik yapılması ve rötuş mümkün mü?
  9. Kişisel bilgilerim güvencede mi?
  10. Siparişle ilgili sorularım var, ne yapmalıyım?
  11. Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
  12. Baskılar üzerindeki renkler ekranda gördüğüm renklerle aynı mı?
  13. Bana uygun bir teklif bulamadim, ne yapmaliyim?
  14. Elde ettiğim hizmet sipariş ettiğim hizmetten kısmen veya tamamen farklı, ne yapmalıyım?
  15. Boyutu değiştiğinde fotoğrafin şeklinde bozulma yaşanir mi?
  16. İndirim yapıyor musunuz?

1. Nasıl sipariş verebilirim?

  • Ana sayfadan sizi ilgilendiren bir desen seçin veya arama motoruna "anahtar kelimeler" girerek duvar resmi, tuval baskı, poster veya çıkartma olarak hazırlanabilecek bir desen bulun.
  • Seçtiğiniz fotoğrafa tıklayarak desen sayfasını açın.
  • Boyutu ve baskıda elde etmek istediğiniz etkiyi seçin.
  • "Şimdi al" düğmesine tıklayın ve sipariş formunu doldurun.

2. pixers.com.tr mağazasında hangi ödeme yöntemleri geçerli?

Ödeme yöntemleriyle ilgili ayrıntıları burada bulabilirsiniz.

3. Kapıda ödeme yapmak mümkün mü?

Maalesef bu mümkün değildir çünkü her hizmet özel sipariş üzerine gerçekleştirilmektedir.

4. Siparişler ne kadar sürede gerçekleştiriliyor? Gönderi ücreti ne kadar?

Sipariş gerçekleştirme süresi ve gönderi ücreti ile ilgili bilgiler burada.

5. Gelen paket hasarlıysa ne yapmalıyım?

Hasarlı paket durumunda ne yapmanız gerektiğini buradan öğrenebilirsiniz.

6. Memnun kalmazsam siparişi iade edebilir miyim?

Bu tabii ki mümkün. Bununla ilgili bütün bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.

7. Pixers sitesinde mevcut olan formatlardan farklı bir formatta, kişisel olarak değiştirilmiş bir sipariş verebilir miyim?

Elbette. Konuyla ilgili olarak Satış sorumlumuzla bağlantıya geçin: iletisim@pixers.com.tr Unutmayın, bu durumda sipariş süresi 14 güne kadar uzayabilir.

8. Fotoğrafların kesilmesi, renklerde değişiklik yapılması ve rötuş mümkün mü?

Elbette. Desen sayfasında kesme ve renk değiştirme seçenekleri bulunmaktadır. Daha fazla değişiklik yapmak istiyorsanız bunları siparişin yorumlar bölümüne yazın. Bu durumda Satış sorumlumuz sizinle iletişime geçerek ayrıntıları görüşecektir. Bu hizmetin ücreti ayrıca belirlenmektedir.

9. Kişisel bilgilerim güvencede mi?

Müşterilerimizin bize verdikleri bilgiler, onlara üçüncü kişiler erişemeyecek şekilde korunmaktadır.

10. Siparişle ilgili sorularım var, ne yapmalıyım?

Siparişinizle ilgili sorularınız varsa ve bu sorularınızın cevaplarını burada bulamadıysanız veya herhangi bir şey danışmak istiyorsanız buraya göz atın.

11. Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Siparişinizin her etabını size e-mail yoluyla bildiriyoruz. Bunun için sipariş durumlarını kullanıyoruz:

  • Alındı - Sipariş başarıyla alındı,
  • Ödendi - Sipariş karşılığı ödeme pixers.com.tr banka hesabına ulaştı,
  • Hazırlanıyor - Sipariş, baskı için Satış şirketine iletildi,
  • Gönderildi - Paketiniz kargoya verildi. E-mail aracılığıyla gönderi bilgisinin yanı sıra gönderinizi takip edebilmeniz için gönderi numaranız da gönderilmektedir.

12. Baskılar üzerindeki renkler ekranda gördüğüm renklerle aynı mı?

Fotoğrafların ekranda görülen renkleri baskı üzerindeki renklerden biraz farklı olabilir. Bu farklar, bilgisayar ekranınızın ayarlarından kaynaklanmaktadır.

13. Bana uygun bir teklif bulamadim, ne yapmaliyim?

Tecrübeli danışmanlarımızdan yardım talebinde bulunabilirsiniz. Onlarla buradan iletişime geçin.

14. Elde ettiğim hizmet sipariş ettiğim hizmetten kısmen veya tamamen farklı, ne yapmalıyım?

En kısa sürede konuyla ilgili olarak Satış sorumlumuzla bağlantıya geçin: iletisim@pixers.com.tr Mümkün olan en kısa süre içerisinde siparişinizdeki eksikliklerin giderilmesi veya siparişinizin yeniden gerçekleştirilmesi için elimizden gelen her türlü gayreti göstereceğimizden emin olabilirsiniz.

15. Boyutu değiştiğinde fotoğrafin şeklinde bozulma yaşanir mi?

Belirttiğiniz boyut nedeniyle fotoğraf şeklinde bozulma yaşanacağı tespit edilirse Satış sorumlumuz sizinle iletişime geçerek boyutun değiştirilmesini veya fotoğrafın kesilerek oranların korunmasını tavsiye edebilir. Bu öneriler size e-mail yoluyla gönderilir. Konuyla ilgili son kararı siz verirsiniz.

16. İndirim yapıyor musunuz?

Elbette. Pixers haber bültenine üye olmanız yeterli.