Ödeme yöntemleriyle ilgili ayrıntıları burada bulabilirsiniz.
Maalesef bu mümkün değildir çünkü her hizmet özel sipariş üzerine gerçekleştirilmektedir.
Sipariş gerçekleştirme süresi ve gönderi ücreti ile ilgili bilgiler burada.
Hasarlı paket durumunda ne yapmanız gerektiğini buradan öğrenebilirsiniz.
Hasarlı Gönderi
Gönderinin hasarlı olduğunu tespit ederseniz paketi teslim alın ve kargo şirketinin görevlisinin önünde açın. Gerek duyarsanız kargo şirketi görevlisiyle beraber hasar tutanağı tutun. Satıcı 14 gün içerisinde siparişinizi ek bir ücret talep etmeden tekrar gönderebilir veya paranızı iade edebilir. Paketin hasarlı olduğunu kargo şirketi görevlisi ayrıldıktan sonra fark ederseniz "Hasarlı Gönderi" veya "İade Talebi" kabul edilmeyecektir.
Şikayet
Gönderi elinize geçtikten sonra:
Gibi teknik hatalar tespit ederseniz Satıcıyla şu adres üzerinden iletişime geçin: [email protected]. Satıcı bu durumda iadeyi teslim almak üzere kargo şirketini vereceğiniz adrese gönderecektir.
Satıcı 14 gün içerisinde siparişinizi ek bir ücret talep etmeden tekrar gönderebilir veya paranızı iade edebilir.
DİKKAT
Bilgisayar ekranında görüntülenen renklerle gerçek renkler arasında fark bulunması teknik arıza olarak kabul edilmemektedir.
Elbette. Desenin sayfasında kesme, sepya veya siyah-beyaz filtre uygulama seçeneklerini bulabilirsiniz. Daha kapsamlı değişiklikler yapmak istiyorsanız siparişi vermeden önce bu değişiklikler ile ilgili olarak Satıcı ile iletişime geçiniz.
Müşterilerimizin bize verdikleri bilgiler, onlara üçüncü kişiler erişemeyecek şekilde korunmaktadır.
Siparişinizle ilgili sorularınız varsa ve bu sorularınızın cevaplarını burada bulamadıysanız veya herhangi bir şey danışmak istiyorsanız buraya göz atın.
Siparişinizin her etabını size e-mail yoluyla bildiriyoruz. Bunun için sipariş durumlarını kullanıyoruz:
Fotoğrafların ekranda görülen renkleri baskı üzerindeki renklerden biraz farklı olabilir. Bu farklar, bilgisayar ekranınızın ayarlarından kaynaklanmaktadır.
Tecrübeli danışmanlarımızdan yardım talebinde bulunabilirsiniz. Onlarla buradan iletişime geçin.
En kısa sürede konuyla ilgili olarak Satış sorumlumuzla bağlantıya geçin: [email protected] Mümkün olan en kısa süre içerisinde siparişinizdeki eksikliklerin giderilmesi veya siparişinizin yeniden gerçekleştirilmesi için elimizden gelen her türlü gayreti göstereceğimizden emin olabilirsiniz.
Belirttiğiniz boyut nedeniyle fotoğraf şeklinde bozulma yaşanacağı tespit edilirse Satış sorumlumuz sizinle iletişime geçerek boyutun değiştirilmesini veya fotoğrafın kesilerek oranların korunmasını tavsiye edebilir. Bu öneriler size e-mail yoluyla gönderilir. Konuyla ilgili son kararı siz verirsiniz.
Elbette. Pixers haber bültenine üye olmanız yeterli.
Herhangi bir iade durumunda lütfen sorularınızı [email protected] adresine gönderin ve siparişleri ofis adresine geri göndermeyin. Bu yalnızca bir posta adresidir. Bu adrese gönderilen tüm siparişler maalesef size geri gönderilecektir.