🌸 SALE: HER ŞEYDE -%55 🌸
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersÇerez Politikası

Sitemizde, mağazamızın bütün fonksiyonlarının düzgün bir şekilde işleyebilmesi, ayrıca analitik ve pazarlama amaçlarının gerçekleştirilmesi için bizim ve ortaklarımızın çerez dosyaları kullanılır. Çerezler, öncelikle pazarlama içeriklerini tercihlerinize ve ihtiyaçlarınıza göre ayarlamak için kullanılacak. Analitik ve pazarlama çerez dosyalarının kullanımı kabulünüze bağlı olacaktır; kabulünüzü, “Tümünü onayla” düğmesini seçerek doğrulayabilirsiniz. Kendimiz ya da ortaklarımız tarafından kullanılan çerezlere onayınızın ayarlanması gerekirse, “Çerezleri yönet” düğmesini seçmenizi rica ederiz. Verdiğiniz onayı, seçili ayarları değiştirerek istediğiniz zaman geri çekebilirsiniz. Çerez dosyalarının kullanımı, veri sorumlusu olan Pixplanet Sp. z o.o. tarafından kişisel verilerinizin işlenmesi ile eşanlamlıdır. Bazı durumlarda, ortaklarımız da veri sorumluları olabilir. Çerez dosyalarının kullanımı, kişisel verilerinizin bizim ve ortaklarımız tarafından işlenmesi, üstelik haklarınız ile ilgili tüm bilgileri Çerez Politikası kısmında bulacaksınız

Sıkça Sorulan Sorular

  1. Nasıl sipariş verebilirim?
  2. pixers.com.tr mağazasında hangi ödeme yöntemleri geçerli?
  3. Kapıda ödeme yapmak mümkün mü?
  4. Siparişler ne kadar sürede gerçekleştiriliyor? Gönderi ücreti ne kadar?
  5. Gelen paket hasarlıysa ne yapmalıyım?
  6. Bir siparişin reklamı nasıl yapılır?
  7. Fotoğrafların kesilmesi, renklerde değişiklik yapılması ve rötuş mümkün mü?
  8. Kişisel bilgilerim güvencede mi?
  9. Siparişle ilgili sorularım var, ne yapmalıyım?
  10. Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
  11. Baskılar üzerindeki renkler ekranda gördüğüm renklerle aynı mı?
  12. Bana uygun bir teklif bulamadim, ne yapmaliyim?
  13. Elde ettiğim hizmet sipariş ettiğim hizmetten kısmen veya tamamen farklı, ne yapmalıyım?
  14. Boyutu değiştiğinde fotoğrafin şeklinde bozulma yaşanir mi?
  15. İndirim yapıyor musunuz?
  16. Siparişimi iade edebilir miyim?

1. Nasıl sipariş verebilirim?

  • Ana sayfadan sizi ilgilendiren bir desen seçin veya arama motoruna "anahtar kelimeler" girerek duvar resmi, tuval baskı, poster veya çıkartma olarak hazırlanabilecek bir desen bulun.
  • Seçtiğiniz fotoğrafa tıklayarak desen sayfasını açın.
  • Boyutu ve baskıda elde etmek istediğiniz etkiyi seçin.
  • "Şimdi al" düğmesine tıklayın ve sipariş formunu doldurun.

2. pixers.com.tr mağazasında hangi ödeme yöntemleri geçerli?

Ödeme yöntemleriyle ilgili ayrıntıları burada bulabilirsiniz.

3. Kapıda ödeme yapmak mümkün mü?

Maalesef bu mümkün değildir çünkü her hizmet özel sipariş üzerine gerçekleştirilmektedir.

4. Siparişler ne kadar sürede gerçekleştiriliyor? Gönderi ücreti ne kadar?

Sipariş gerçekleştirme süresi ve gönderi ücreti ile ilgili bilgiler burada.

5. Gelen paket hasarlıysa ne yapmalıyım?

Hasarlı paket durumunda ne yapmanız gerektiğini buradan öğrenebilirsiniz.

6. Bir siparişin reklamı nasıl yapılır?

Hasarlı Gönderi

Gönderinin hasarlı olduğunu tespit ederseniz paketi teslim alın ve kargo şirketinin görevlisinin önünde açın. Gerek duyarsanız kargo şirketi görevlisiyle beraber hasar tutanağı tutun. Satıcı 14 gün içerisinde siparişinizi ek bir ücret talep etmeden tekrar gönderebilir veya paranızı iade edebilir. Paketin hasarlı olduğunu kargo şirketi görevlisi ayrıldıktan sonra fark ederseniz "Hasarlı Gönderi" veya "İade Talebi" kabul edilmeyecektir.

Şikayet

Gönderi elinize geçtikten sonra:

  • Hatalı boyut,
  • Hatalı kesim / hatalı malzeme,
  • Eksik sipariş

Gibi teknik hatalar tespit ederseniz Satıcıyla şu adres üzerinden iletişime geçin: [email protected]. Satıcı bu durumda iadeyi teslim almak üzere kargo şirketini vereceğiniz adrese gönderecektir.

Satıcı 14 gün içerisinde siparişinizi ek bir ücret talep etmeden tekrar gönderebilir veya paranızı iade edebilir.

DİKKAT

Bilgisayar ekranında görüntülenen renklerle gerçek renkler arasında fark bulunması teknik arıza olarak kabul edilmemektedir.

7. Fotoğrafların kesilmesi, renklerde değişiklik yapılması ve rötuş mümkün mü?

Elbette. Desenin sayfasında kesme, sepya veya siyah-beyaz filtre uygulama seçeneklerini bulabilirsiniz. Daha kapsamlı değişiklikler yapmak istiyorsanız siparişi vermeden önce bu değişiklikler ile ilgili olarak Satıcı ile iletişime geçiniz.

8. Kişisel bilgilerim güvencede mi?

Müşterilerimizin bize verdikleri bilgiler, onlara üçüncü kişiler erişemeyecek şekilde korunmaktadır.

9. Siparişle ilgili sorularım var, ne yapmalıyım?

Siparişinizle ilgili sorularınız varsa ve bu sorularınızın cevaplarını burada bulamadıysanız veya herhangi bir şey danışmak istiyorsanız buraya göz atın.

10. Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Siparişinizin her etabını size e-mail yoluyla bildiriyoruz. Bunun için sipariş durumlarını kullanıyoruz:

  • Alındı - Sipariş başarıyla alındı,
  • Ödendi - Sipariş karşılığı ödeme pixers.com.tr banka hesabına ulaştı,
  • Hazırlanıyor - Sipariş, baskı için Satış şirketine iletildi,
  • Gönderildi - Paketiniz kargoya verildi. E-mail aracılığıyla gönderi bilgisinin yanı sıra gönderinizi takip edebilmeniz için gönderi numaranız da gönderilmektedir.

11. Baskılar üzerindeki renkler ekranda gördüğüm renklerle aynı mı?

Fotoğrafların ekranda görülen renkleri baskı üzerindeki renklerden biraz farklı olabilir. Bu farklar, bilgisayar ekranınızın ayarlarından kaynaklanmaktadır.

12. Bana uygun bir teklif bulamadim, ne yapmaliyim?

Tecrübeli danışmanlarımızdan yardım talebinde bulunabilirsiniz. Onlarla buradan iletişime geçin.

13. Elde ettiğim hizmet sipariş ettiğim hizmetten kısmen veya tamamen farklı, ne yapmalıyım?

En kısa sürede konuyla ilgili olarak Satış sorumlumuzla bağlantıya geçin: [email protected] Mümkün olan en kısa süre içerisinde siparişinizdeki eksikliklerin giderilmesi veya siparişinizin yeniden gerçekleştirilmesi için elimizden gelen her türlü gayreti göstereceğimizden emin olabilirsiniz.

14. Boyutu değiştiğinde fotoğrafin şeklinde bozulma yaşanir mi?

Belirttiğiniz boyut nedeniyle fotoğraf şeklinde bozulma yaşanacağı tespit edilirse Satış sorumlumuz sizinle iletişime geçerek boyutun değiştirilmesini veya fotoğrafın kesilerek oranların korunmasını tavsiye edebilir. Bu öneriler size e-mail yoluyla gönderilir. Konuyla ilgili son kararı siz verirsiniz.

15. İndirim yapıyor musunuz?

Elbette. Pixers haber bültenine üye olmanız yeterli.

16. Siparişimi iade edebilir miyim?

Herhangi bir iade durumunda lütfen sorularınızı [email protected] adresine gönderin ve siparişleri ofis adresine geri göndermeyin. Bu yalnızca bir posta adresidir. Bu adrese gönderilen tüm siparişler maalesef size geri gönderilecektir.