Şikayet ve İadeler


1. Hasarlı Gönderi

Gönderinin hasarlı olduğunu tespit ederseniz paketi teslim alın ve kargo şirketinin görevlisinin önünde açın. Gerek duyarsanız kargo şirketi görevlisiyle beraber hasar tutanağı tutun. Satıcı 14 gün içerisinde siparişinizi ek bir ücret talep etmeden tekrar gönderebilir veya paranızı iade edebilir. Paketin hasarlı olduğunu kargo şirketi görevlisi ayrıldıktan sonra fark ederseniz "Hasarlı Gönderi" veya "İade Talebi" kabul edilmeyecektir.

2. Kapıda İade

Gönderi elinize geçtikten sonra

  • Hatalı boyut,
  • Hatalı kesim / hatalı malzeme,
  • Eksik sipariş

gibi teknik hatalar tespit ederseniz Satıcıyla şu adres üzerinden iletişime geçin: iletisim@pixers.com.tr. Satıcı bu durumda iadeyi teslim almak üzere kargo şirketini vereceğiniz adrese gönderecektir.

Satıcı 14 gün içerisinde siparişinizi ek bir ücret talep etmeden tekrar gönderebilir veya paranızı iade edebilir.

DİKKAT
Bilgisayar ekranında görüntülenen renklerle gerçek renkler arasında fark bulunması teknik arıza olarak kabul edilmemektedir.

3. İadeler

Her sipariş özel olarak üretilmektedir. Hizmetlerimizden memnun kalmanız için elimizden gelen gayreti gösterdiğimizden emin olabilirsiniz. Sipariş etmiş olduğunuz hizmet beklentilerinizi karşılamıyorsa sipariş teslim edildikten sonraki 365 gün içerisinde herhangi bir sebep bildirmeden hizmetlerimizi iade edebilirsiniz. İade edilen ürün orijinal, hasarsız ve tam ise kabul edilecektir.

Hizmetin ve baskının iadesinde üç seçenekten birini seçebilirsiniz:

  1. Hizmet, talimatlarınıza uygun olarak tekrar üretilir.
  2. Aynı fiyatta başka bir sipariş verebilirsiniz.
  3. Paranız 14 iş günü içerisinde belirteceğiniz banka hesabına iade edilebilir.

İade talebinde bulunmak için iletisim@pixers.com.tr adresi üzerinden Satıcıyla bağlantıya geçin ve sipariş numarasını bildirin.

Gönderide harici etkilerle ortaya çıkan mekanik hasarlar varsa iade talebi kabul edilmez.