Şikayet ve kişiselleştirme iadeleri

ÖRNEK ZARARLI PAKET

Gönderinin hasarlı olduğunu tespit ederseniz paketi teslim alın ve kargo şirketinin görevlisinin önünde açın. Gerek duyarsanız kargo şirketi görevlisiyle beraber hasar tutanağı tutun. Satıcı 14 gün içerisinde siparişinizi ek bir ücret talep etmeden tekrar gönderebilir veya paranızı iade edebilir. Paketin hasarlı olduğunu kargo şirketi görevlisi ayrıldıktan sonra fark ederseniz "Hasarlı Gönderi" veya "İade Talebi" kabul edilmeyecektir.

Kapıda İade

Örnek ile paketi aldıktan sonra

  • - Hatalı boyut
  • - Hatalı kesim / hatalı malzeme
  • - Eksik sipariş

Şikayetinizi bize iletmek için sayfanın alt kısmında bulunan formu doldurun.
Satıcı 14 gün içerisinde siparişinizi ek bir ücret talep etmeden tekrar gönderebilir veya paranızı iade edebilir.

DİKKAT

Bilgisayar ekranında görüntülenen renklerle gerçek renkler arasında fark bulunması teknik arıza olarak kabul edilmemektedir.

İadeler

Her sipariş özel olarak üretilmektedir. Hizmetlerimizden memnun kalmanız için elimizden gelen gayreti gösterdiğimizden emin olabilirsiniz. Sipariş etmiş olduğunuz hizmet beklentilerinizi karşılamıyorsa sipariş teslim edildikten sonraki 365 gün içerisinde herhangi bir sebep bildirmeden hizmetlerimizi iade edebilirsiniz.
Servis iade için üç seçenekten birini seçebilirsiniz:

  • Hizmet, talimatlarınıza uygun olarak tekrar üretilir.
  • Aynı fiyatta başka bir sipariş verebilirsiniz.
  • Paranız 14 iş günü içerisinde belirteceğiniz banka hesabına iade edilebilir.

İade hakkından yararlanmak istiyorsanız aşağıdaki formu doldurmak suretiyle Satıcı ile iletişime geçin.

Şikayet veya iade bildirimi

Formu içeren sayfaya gitmek için alışveriş sırasında kullandığınız e-mail adresini ve sipariş numarasını girin.