Gönderinin hasarlı olduğunu tespit ederseniz paketi teslim alın ve kargo şirketinin görevlisinin önünde açın. Gerek duyarsanız kargo şirketi görevlisiyle beraber hasar tutanağı tutun. Satıcı 14 gün içerisinde siparişinizi ek bir ücret talep etmeden tekrar gönderebilir veya paranızı iade edebilir. Paketin hasarlı olduğunu kargo şirketi görevlisi ayrıldıktan sonra fark ederseniz "Hasarlı Gönderi" veya "İade Talebi" kabul edilmeyecektir.
Örnek ile paketi aldıktan sonra
Şikayetinizi bize iletmek için sayfanın alt kısmında bulunan formu doldurun.
Satıcı 14 gün içerisinde siparişinizi ek bir ücret talep etmeden tekrar gönderebilir veya paranızı iade edebilir.
Bilgisayar ekranında görüntülenen renklerle gerçek renkler arasında fark bulunması teknik arıza olarak kabul edilmemektedir.
Her sipariş özel olarak üretilmektedir. Hizmetlerimizden memnun kalmanız için elimizden gelen gayreti gösterdiğimizden emin olabilirsiniz. Yine de, sipariş edilen ürün beklentilerinizi karşılamazsa siparişin teslim edilmesinden itibaren 365 gün içinde herhangi bir neden belirtmeksizin iade etme seçeneğini kullanabilirsiniz.
Servis iade için üç seçenekten birini seçebilirsiniz:
İade hakkından yararlanmak istiyorsanız aşağıdaki formu doldurmak suretiyle Satıcı ile iletişime geçin.
Formu içeren sayfaya gitmek için alışveriş sırasında kullandığınız e-mail adresini ve sipariş numarasını girin.